25. märts 2011

Hammaste tuleku aeg

Jõudsin lõpuks sellesse ikka, et mul hakkavad hambad tulema. Noh, tegelikult oli 28 neist juba enne olemas, aga need viimased, nn tarkusehambad (hambaarst nimetas neid kaheksandateks) olid siiamaani veel puudu. Tegelikult küll mitte päris puudu - kolm neist olid otsustanud rohkemal või vähemal määral nina igeme seest välja pista juba varem. Sel nädalal aga hakkas üks neist suurema hooga kasvama. Ning loomulikult saadab seda protsessi valulikkus ja paistetus. Käisin igaks juhuks asja ka hambaarstile näitamas, kes tõdes, et jah, antud olukord on tingitud kasvavast hambast. Ja et see võib kesta nii umbes 2 nädalat. No tore. Arvestades, et asi on juba mõned päevad kestnud, võib oodata veel umbes 1,5 nädalat sama nõmedat tunnet. Ja see on neist kõigest esimene, ülejäänud hakkavad ka tõenäoliselt millalgi aktiivselt kasvama. Püüdsin meenutada seda, kui need esimesed jäävhambad tulid... minu meelest siis küll sellist tunnet ei olnud (vähemalt ma ei mäleta). Igal juhul jääb mulle mõistmatuks, mille pagana pärast ei või need hambad kõik korraga ära tulla, miks peab neli neist kunagi 20 aastat hiljem tulema??? Ja hambaarst leidis ka, et mul poleks neid lisahambaid tegelikult üldse vaja, saaksin ka 28-ga ilusasti hakkama.

Kommentaare ei ole: