24. mai 2006

Ja nii ta läbi saigi

Tänasest siis on minu ainekava täidetud, varsti ootab ees eksmatt. Kaitsmine läks normaalselt, Mauring ei norinud, vestlesime hoopis mõnusasti klassi ees, hindeks sain B (juhul kui kedagi huvitama peaks).
Nüüd hakkan normaalset elu nautima. Normaalset selles mõttes, et enam ei ole kahe asja vahel rabelemist, saab ainult ühe asja kallal rabeleda (ehk siis tööd teha rabada :p). Aga natuke veider on ka. Alates sellest kui ma kuueaastane olin, olen seotud olnud kooliga. Ja nüüd äkki enam ei ole (no olgu, ametliku lõpuni on pisut veel aega, aga minu jaoks on nüüd sellel kõigel joon all). See tähendab, et ma olen nüüd see osa, kes ei saa bussides, teatris, kontsertidel, kinos ja muudes sellistes kohtades enam soodustust, vaid ostab täispileti (kuigi oktoobrini kehtib veel mu üliõpilaspilet ja ma kavatsen seda sinnamaani kasutada :p).

Aga ikkagi on hea tunne. Aega võttis, aga asja sai nagu vanarahvas ütles :)

3 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

palju õnne, Maariš!!! Jaanikale ja Triinule ka.. tänu Merikesele olen teie eduga hästi kursis :oD

maailmaparandaja ütles ...

Ma olin küll isiklikult kohal ja nägin teie võidukäiku, kuid siiski sooviks öelda, et tulbid olete te mul kõik ja õnnesoovid üle anda.

"Palju õnne"

maailmaparandaja ütles ...

P.S Astuge parimate eeskujul magistrantuuri või kasvõi doktorantuuri ja sõidate veel paar mõnusat aastat bussis pooltasuta...