23. mai 2006

Las kallab

Täna ma võin oma ajastuse üle tõeliselt uhke olla. Kell oli natuke neli läbi, vaatasin tööjuures aknast välja ja mõtlesin, et need tumedad pilved tähendavad ilmselt peatselt hakkavad tugevat vihmasadu (terve päev oli olnud soe ja lämbe ka). Otsustasin, et kihutan siis koju, muidu saame Karoliinega veel läbimärjaks. Õue jõudes tundsin, et on veel soojemaks ja lämbemaks läinud ja õhk oli lauda paks ning täis igasugu erinevaid lõhnasid. See lämbus kuidagi võimendas neid. Mulle meeldib selline äikse-eelne ilm. Natuke enne Sõpruse silda hakkas pisut tibama ka. Eedeni juures hakkas juba nats rohkem sadama, aga see jäi normaalse saju piiridesse. Kui ma olin koju jõudnud ja aknast välja vaatasin, oli akna taga ühtlane vihmakardin. Sellises sajus poleks vist eriti tore sõita olnud, mistõttu ma olin äärmiselt rahul, et juba kodus olin :D
Aga äike on lahe. See müristamine ja välk ja.... :DDD

Kommentaare ei ole: