11. veebruar 2007

Kulinaarne nädalavahetus

Nii, kirjutaks siis natuke oma nädalavahetusest. Algas kõik sellega, et sain telefonikõne, milles teatati, et meile tuleb inimesi sööma. Külalisteks olid Merike ja Pille. Valmistati mingit salatit kana ja kurgi ja makaronide ja millegagi veel (mais oleks võinud ka hulgas olla nagu arvas Merike). Maitses hea. Kui kõhud täis olid, suundusime tuppa ning lappasime natuke Oma Maitset, milles oli ka üks rummitest. Otsustasime ühe neist järgi proovida. Pärast mõningast kaalumist poeriiuli ees (kus loomulikult ei olnud just seda marki, mida me alguses olime plaaninud osta) valisime lõpuks ühe välja ja nii kujuneski reede õhtust rummi ja coca-cola õhtu. Või pigem öö. Mina sain magama kolme paiku. Muidu oleks võibolla veel lobisenud ja joonud, aga mul tuli laupäeval natuke tööülesannetega tegeleda, nii et pidin natuke piiri pidama.
Laupäeval tekkis selline meeletu rahutus, et peaks ikka midagi tegema, ei saa lihtsalt toas istuda ja asi lõppes piljardisaalis. Selgus aga, et kaks lauda, mis vabad olid, ei tahtnud valget palli väljastada, mistõttu nad olid mängukõlbmatud ning me maandusime vastavatud Beer colorsis (endine Zum Zum). Kuna minul oli hommikusöögist päris jupp aega möödas, tellisin mina süüa ka. Parajasti siis kui ma olin oma mitte just kõige väiksema portsjoni lõpetanud, hakati lappama Merikese vastostetud kokaraamatuid ja valima, et mida võiks sealt veel samal päeval järgi proovida. Natuke aega valisime ja otsustasime ja siis hakkasime astuma Annelinna poole, et see roog järele proovida. Kuna väljas oli külm ilm, hakkas kostuma nurinat, et miks ma ei võiks elada kesklinnas. Järsku aga tuli hea mõte, et me võime siis süüa teha kellegi juures, kes elab kesklinnas ja nii maanduski meie hobikokkade seltskond hoopis prk. Kallase köögis. Sõime, mängisime (vaene Karl oli vist aeg-ajalt suht segaduses, et misasja need suured inimesed nüüd küll teevad) ja rääkisime niisama juttu. Kui olime trepikojast väljunud, tuli mõte, et võiks ju veel rummi juua. Seega seadsime sammud ikkagi Eedeni suunas. Poes leidsime siiski, et seekord rummi ei osta ja ostsime lõpuks hoopis Carribean Twisti oranži variandi ära. Seal ju ka rumm sees. Maitses üllatavalt hea. Ja sai suht kiiresti otsa (rummi oli meil tegelikult veel natuke isegi alles reede õhtust). Seekord lõppes õhtu küllalt varakult, sest inimesed olid väsinud (ei ole enam nii noor, et jõuaks iga õhtu poole ööni pidutseda).
Pühapäeval sai teoks kauaoodatud külaskäik Elole. Haiguste ja muude põhjuste tõttu olime küll ainsateks külalisteks mina ja Pille, aga tore oli ikkagi. Ökomähkmete pakk tehti lahti ka, nii et nägime kohe ära, millised need välja näevad. Lubati täna ka järgi proovida. Aga Elo on tõesti väike, kuid see-eest vaatab kõike suurte silmadega. Elo juurest lahkudes tekkis mõte, et pole ammu pannkooke söönud (Pille juures küll oli hiljuti pannkoogisöömine, aga mina olin siis Võrus). Ja nii me maandusimegi jälle minu juures ja seekord tegime pannkooke. Ja ei joonudki midagi alkohoolset :p

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Omme õhtul kui ma harjumuspäraselt sinu juurde tulen, siis võtan targu hambaharja ka kaasa. Siis ma ei pea -40 C-ga koju minema. A uskumatu lugu küll, et ma luasa kolmel õhtul järjest sinu juures maandusin. Sul on ilmselt juba siiber-saaber minust.

Unistaja ütles ...

Mingil veidral põhjusel ei saanud mul tegelikult sinust siiber-saaber selle nädalavahetusega :)

maailmaparandaja ütles ...

No eks ma järgmisel korral siis visiteerin sinu juures kauem...