25. veebruar 2007

Let's be wild!

See on juba kolmas nädalavahetus järjest, kus sai rummi joodud ja mitte just väga vara magama mindud.
Seekord siis hakkas pidu ja pillerkaar pihta juba reedel. Testisime alkomeetrit. Vaatamata rummile ja Belõi Aistile ei saanud ma üle 0.9 promilli kätte (no ok, korra sain ka 1.3, aga see oli natuke liiga ruttu peale joomist). Aga üldiselt oli lõbus mänguasi. Ja ma pärast avastasin, et mina ja Man kui kõige varajasemad saabujad ja hilisemad lahkujad, olime Kallaste juures ca 11 tundi :p Ja õhtu naelaks olid meeste kingitused :)
Laupäeval viis tee jälle Kallaste juurde. Seekord oli peapõhjuseks jälle pokker. Enam mul nii hästi ei läinud. Ilmselt hakkab nüüd armastuses paremini minema :p Mängimise kõrvalt vaatasime ka kätlemist. Ei olnud seal eriti pilkupüüdvaid vallalisi mehi, muidu oleks võinud Vanemuise ette lantima minna... Selle asemel lõppes õhtu hoopis ööklubis. Aga mitte Tallinnas nagu esialgselt plaanis oli, vaid hoopis Maasikas. Ma ütleks, et muusika oli peaaegu et täpselt selline, mida Uunost lastakse. Seega mulle sobis :)

Kommentaare ei ole: