18. märts 2007

Grande finale

Eile siis oli ära lõpuks see viimane ja kõige suurem sünnipäevapidu (vähemalt minu teada sel aastal rohkem sünnipäevapidusid mul tulema ei peaks...). Vastavalt minu nõudmisele olid inimesed endale värvilised asjad selga otsinud (siiski mitte kõik, sest mõni mees ei mäletanud, et peol selline stiil on). Ja nagu meie pidudel viimasel ajal kipub olema, oli jälle meeste osakaal kaduvväike. Parimatel hetkedel oli lausa kolm meessoost isikut kohal (tüdrukuid oli 11). Aga selle jänesega pean ma küll midagi ette võtma, sest nii kui ma ta seltskonda toon, nii lähevad teemad imelikuks.
Kingitused olid väga toredad, aitäh teile! Ja eriti hea meel on mul Pille maali üle :D

Suur tänu kõigile, kes kohale tulid, ma loodan, et teil oli tore, minul küll oli :)

Kommentaare ei ole: