18. märts 2009

Matkakaaslane

Hankisin täna endale uue sõbra. Või õigemini kaaslase. Matkakaaslase. Sellise punase ja paljude lukkude ja rihmade ja muu sellisega. Igal juhul palju avastamist ja kindlasti ka õppimist - päris kõigi nööride ja aasade otstarbele ei saagi hästi pihta kohe.

5 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

:D

uhke. Nagu ferraari kott.

Loodan, et nad saavad Gotfriediga sõpradeks.

maailmaparandaja ütles ...

Pst. Kas tal meigitarvete tasku ka on (kui mina omale matkakotti ostsisn, siis müüja soovitas mulle just sellist, millel oleks ka tasku, kuhu saaks panna matkal oluliseimaid asju - meigitarbeid)

VU ütles ...

Palju õnne uue kaaslase puhul. Olen kade. Minu Laip hakkab juba otsi andma.

kõige laisem laiskloom ütles ...

nii kena punane sõps tõesti.. a vaata, et Sa liiga palju nende tema paeladega ei mässa, sõlmid ennast järsku veel kinni ja siis on häda käes ;o)

Unistaja ütles ...

Liigse paeltega mängimise kiusatuse ärahoidmiseks viisin ta teise tuppa.
Taskuid on tal muidu igavesti mitmeid. Küll mõnesse ka meigitarbed panna saab :)

Ja ma usun, et nad saavad Gotfriediga sõpradeks. Ainult et ma pole veel uuele sõbrale nime pannud. Kuna ta selline Ferrari moodi on, siis peaks äkki Schumiks nimetama :p