30. märts 2009

Ootamatu kingitus

Laupäeval enne kella üheksat ei ole eriti mõistlik mulle helistada. Sest kui mul just varajasi kohustusi pole, ma magan sel ajal. Magasin ka sel laupäeval, kuid ärkasin üles telefoni helina peale. Haarasin selle heliseva asjanduse siis kätte ja võtsin kõne vastu, et teada saada, kes ometi nii vara helistab ja mida ta ometi tahab (võõras number oli). Sealt kostub vastu mehehääl, et tema on kuller ja tal on mulle üle anda kingitus Elionilt. Vat sulle üllatust. Aga kahjuks asusin mina üllatusest 70 km lõuna pool ja nii leppisime kokku, et saan oma kingituse kätte esmaspäeval peale viit.
Põnevust oli muidugi omajagu - mis kingitus ja mis põhjusel??? Noh, tulin siis täna koju ja jäin jälle kõnet ootama. Ei läinudki väga palju aega peale viit, kui helises jällegi telefon. Seekordse kõnega hajutati osa põnevusest. Telefonist kostus: "Tere, siin Eesti Post. Oleme kohe maja ees, tulge oma kommikarbile järgi." Niisiis, Elion saadab mulle kommikarbi. Läksin maja ette ja sain allkirja vastu karbi kätte. Oli teine selline suur ja Elioni värvides. Väike kiri karbi nurgal andis teada, et tegu on Kalevi tootega. Aga seda miks ma sellise kingituse Elionilt sain, ma teada ei saanudki.

6 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Elion on sinu salajane austaja....

merka ütles ...

Mu emale saatis Elion kontserdipiletid

Mps ütles ...

ettevõtjad ikka varmad poliitikutele kingitusi tegema :P

Unistaja ütles ...

Jah Mps, ka see on üks võimalikke seletusi. Ja kahtlemata palju intrigeerivam kui see, mis mina välja mõtlesin.

Elioni avalike suhete juht ütles ...

See on Elionil juba mõnda aega väldanud komme, et saadamegi oma headele ja lojaalsetele klientidele tänutäheks midagi sellist, mis nende tuju rõõmsaks ja meele magusaks teeb. See on üks viis klientidele tänu avaldada, sest Elion on edukas just oma klientide tõttu.

Unistaja ütles ...

Einoh, mis ma oskan öelda. Tore komme :)

Ja loo moraal - kui tahad vastust saada, kirjuta küsimus blogisse.