7. jaanuar 2010

Kus suitsu ...

Sõidame töökaaslasega töölt koju. Oleme juba peaaegu minu maja juures, kui näeme ristuval teel tuletõrjeautosid vilkurite ja sireenide saatel sõitmas. Pööravad sinna suunda, kuhu meiegi minemas oleme. "Ega ometi...", käib mõte peast läbi. Jälgin autode edasist liikumist. Keeravad ringi pealt just minu maja poole. Fooris süttib roheline ja asume sama teed pidi edasi liikuma, kust tuletõrjeautod just läinud olid. Kostub uus sireen, veel üks auto kimab sündmuskohale. Keerame minu maja ette ja seal need kolm juba kohale jõudnud autot seisavadki. Töökaaslane otsib koha, kus peatuda ning laseb mu autost välja. Oma trepikoja poole liikudes uurin hoolikalt maja aknaid ja üritan tabada korterit, mis kõik need autod maja ette toonud on. Ei märka midagi erilist. Tuletõrjeautod seisavad täpselt minu trepikoja ees. Trepikoja uks on pärani lahti. Esimesele korrusele jõudnud, kuulen kiireid samme trepist alla tulemas - tuletõrjuja ruttab välja. Minu järel tuleb veel üks maja elanik ja küsib minult, et mis juhtunud on. Vastan, et ei tea. Noorukid, kes samuti trepikotta sisenevad, küsivad mööduvalt tuletõrjujalt, et mis lahti on. Vastuseks kostub, et natuke tossu ainult. Selline vastus paneb mind imestama, et miks natukese tossu pärast 4 autot välja pidi sõitma???

Kommentaare ei ole: