3. august 2005

mõelege ise sellele pealkiri kui tahate

Eile oli selline tegus õhtu, et kell neli tuli siis ette võtta järjekordne visiit oma hambaarsti juurde. Kuna ma olen selline madala valulävega, siis lasin ikkagi tuimestuse ka panna, kuigi ma teadsin, et see püsib veel mitu tundi pärast arsti juurest ära tulekut. Umbes viie ajal sain selt tulema terve suuga ja nii mõnegi saja krooni võrra vaesemana.
Kell seitse algas Jaama 14 hoovis Hulkur Rasmuse etendus. Ega ma muidu poleks läinud, aga sõbranna sai tasuta pääsme ja kutsus mind ka kaasa. Päris hea oli. Seda oli natuke kaasajastatud, väike räpp ja röövel, kes rääkis nagu rullnokk. Etenduse vaheajal läks mul kõht hirmus tühjaks, sest ma polnud kodus söönud. Ostsin sealt siis endale süüa ja kuigi see söömisprotsess oli vääga vaevaline tänu sellele, et vasak pool alalõuast ja pool keelt tuimad olid. Aga see aitas natuke kaasa ilmselt tuimestuse üleminekule, sest etenduse lõpuks oli asi juba enam-vähem normaalne.

Aga nüüd varsti panen Saaremaa poole ajama :)

Kommentaare ei ole: