29. august 2005

Mitmel teemal

Nagu mõned juba teavad, sai reedel Eriku (alias sebra :p) sünnipäeva tähistatud. Lõbus oli. Nii bowlingus kui ka piljardis avaldus minu ebastabiilsus - kas kõik või mitte midagi (no ok, vahepeal tuli ka keskmisi tulemusi). Ja mis värk on ikkagi meestel spordiga??? Nii kui mingi spordivõistlus telekast tuleb, on nad teleka ette naelutatud. Ei tea kas see on seotud kuidagi õllejoomisega? (ainus meesterahvas, keda ma tean, keda sport ei huvita, ei joo õlut ka...)
Mind hakkas huvitama, et palju sel aastal üldse matkapäevikut kirjutab? Eelmine aasta oli neid küll tore pärast lugeda, loodan et see kordub ka sel aastal. Kui kedagi huvitab, siis minu oma on valmis (Merikese hinnang sellele - põhjalik).
Ja pühapäeval sain valusa õppetunni - jänest ei saa usaldada. Olin jätnud ta nädalavahetuseks lahti (ise käisin Võrus laup-pühap) nagu mitmeid kordi varemgi, kui tagasi jõudsin ujus külmkapi ümber. Alguses kahtlustasin, et korgid on jälle väljas, siis aga märkasin, et see pagana loom on külmkapi juhtme läbi närinud. Niipalju siis korralikust jänesest, kes pahandust ei tee....
Õhtul juhtusin muide head filmi vaatama. Pealkiri oli My Big Fat Greek Wedding. Naljakas oli ja õpetlik ka. Õpetas seda, et vaatamata kõigile miinustele on hea, kui on pere, kes sind alati toetab, samas nii mõnegi stseeni ajal oli mul hea meel, et mul 27-t nõbu pole... Ja miks on alati (vähemalt filmides) nii, et isad on need, kes midagi ei taipa ja emad mõistavad???

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Viimasele küsimusele lihtne vastus. Sest isad on mehed, emad naised, loogiline ju!

Ja õige ta on, ära sa iial ühtegi jänest üleliia usalda...

Mina olen sinu matkapäevikust äärmiselt uvitatud. Minu oma on ka täiesti saadaval. Eriti paberversioonis.

kõige laisem laiskloom ütles ...

My Big Fat Greek Wedding on VÄGA hea film.. ilusad inimesed ja lõbusad olukorrad.. paneb mõtlema, et järsku Aknool aitab tõesti kõigi haiguste vastu..

Maris, Su matkapäevik oli tõesti väga põhjalik.. aga ma kardan, et enda oma ma vist valmis ei saa.. esiteks juba sellepärast, et ma olen jube laisk ja teiseks sellepärast, et Sina ja Pille olete väga põhjalikult juba asjast ülevaate andnud.. aga ma veel üritan oma laiskusest üle saada...