12. august 2005

Puhkusest

Natuke siis sellest, kuidas mina oma puhkust veedan. Rattamatkast ei hakka ma hetkel kirjutama, sest te kas teate, kuidas seal oli, loete seda kunagi mu matkakirjeldusest või siis polegi vaja teada.
Esmaspäeva pealelõunast alates redutan siis mina siin Kuressaares vaheldumisi Aia 18 ja Aia 23 majas põhiliselt (kes veel ei tea, siis ühes elavad mu vanaema ja vanaisa, teises tädi oma perega). Ja mida ma siis teinud siin olen ka... eee kui aus olla siis ei midagi erilist. Lebotanud. Täiega. Rannailma pole nagu olnud (kui üks hommik oli, siis peale lõunat hakkas sadama). Seega loen ajalehti/ajakirju või vaatan telekat (Garfieldi multika vaatasin ära, polnudki kõige hullem) või mängin solitaire'i või lahendan sudokut vanadest slõhtulehtedest. Nüüd saan muidugi netis ka kolada, sest tädil tuli nett tagasi (selleks oli vaja teises majas vaid juhe korra välja tõmmata ja tagasi panna, aga ikka kulus selleks kolm päeva). Paar korda olen Pillet ka kiusanud. Mängisime Heroes of Might and Magicut. Me võitsime, sinine ja roheline loss said vallutatud :) Ah jaa, pildid lasin ka ära ilmutada (on ikka vereimejad küll, nad tahtsid 4!!! krooni pildi eest, õnneks leidsin ühe koha kus 3.60 oli). Paar pilti on ekstra head, teised on lihtsalt toredad. Vot nii. Aga homme tulen mandrile tagasi ja esmaspäevast olen jälle asjalik... või midagi sinnapoole :p

Kommentaare ei ole: