23. september 2005

Soolase suudluse, miilustab kaelale...

Eile õhtul toimus siis tequila-pidu (väikese suve ära saatmise ja sügise vastuvõtmise alatooniga). Kui mina kohale jõudsin, oli pidu juba hoos. Aga nad jõid valesti (no tegelikult võib ka nii juua nagu nemad, aga nii ei hakanud pähe). Ma siis harisin neid. Alguses rääkisin teooriast. nemad nõudsid muidugi ettenäitamist. No ma siis näitasin ette ka. Pille peal. Pärast seda toodi poest uus pudel ja tehti järgi. Sellest on mõned fotosüüdistused ka ;)
Selgeks sai ka see, et sool on kõige tähtsam komponent tequila joomise juures. Ilma sidrunita võib, aga ilma soolata mitte. Mina üritasin üldse seda ilma tequilata varianti praktiseerida, aga kui Pille ütles, et ma tema pärast võtaksin, siis tuli ära võtta ja õiget moodi.
Peale tequila joomise toimusid sügavad arutelud selle üle, kust keegi pärit on, mida sai väga hästi kindlaks teha nime järgi. Nimi ütleb kõik. Sugram Sallak kõlab näiteks väga islamipäraselt ju.
Kahjuks tuli mulle suht varakult uni peale ja ma lahkusin esimesena, mis tähendab, et ma magasin sügise tuleku maha. No mis teha, tööinimeste värk.

P.S. Kui keegi veel arvab, et loodesse vaatamine on seotud filmiga Malev, siis te eksite. See on minu ja Pille omavaheline nali, nii et te ei saagi seda mõista :)

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

Oi, seda lihtsalt ei saa kommenteerimata jätta :D

Alustuseks mainiks, et mul on kuidagi soolane tunne. Soola-Pille vahesnäkiks, kõlab...mmm..
ee...huvitavalt
Sellest, et sa kevadevastuvõtmisest ilma jäid on muidugi kahju. Sul jäi kuulmata marguse südantliigutav kõne.

Mis puutub nimedesse, siis šiiram Nišaskela kõlab ka väääga uvitavalt. Perekonna nime järgi ikka slaavi päritolu, aga eesnimi kisub minu arust sinna idamaade poole.

Mis puutub loodekaarde, siis palun, kinkige mulle kompass, ma ei tea iial kas vaatan õigesse suunda