19. juuni 2007

Toiduklubi Kolumbia moodi

Eile käisin küla peal söömas (polnudki ammu seda teinud). Seekord olid (pea)kokkadeks kolumblased. Teised abistasid ka natuke. Kuna menüüs oli kookosriis, nägin vist esimest korda elus mismoodi seda pähklit katki "hammustati". Seda kookosega mässamist oli täitsa huvitav kõrvalt vaadata. Esiteks kasutati igasugu abivahendeid, et see asjandus katki saada. Kui see oli õnnestunud, siis purustati kookos ära ja seejärel tuli sealt piim välja pigistada. Kõrvalt oli loomulikult huvitav vaadata jõu ja ilu numbreid :p Aga seda ma ütlen, et kui meesterahvad kööki lasta, siis on pärast koristamist küllaga...
Lisaks riisile oli veel mingi lihapada, kus oli maitseaine, mis koka käed täiesti kollaseks jättis. Aga maitses väga hea. Kuigi pisut harjumatu oli magus ja soolane koos (kookosriis on magus).
Ja lisaks sellele on mul tekkinud oliivisõltuvus. Ma arvan, et sellest oliivikausikesest, mis laual oli, sõin ma vähemalt poole ära. Küproselt pärit tüdruk ütles loomulikult, et need pole pooltki seda, kui head tõelised oliivid on, aga kuna mul võrdlusmoment puudub, siis söön aga neid, mis on :)
Ning kogu selle kokkamise vahele mahtus loomulikult ka salsat. Õhtusöök tantsuga :) Mida hing veel ihata võiks :p

Kommentaare ei ole: