14. august 2007

Elu pärast puhkust

Kusjuures tegelikult ei olegi väga hull. No ok, hommikul seitsme paiku üles tõusmine ei ole vahepeal kergemaks muutunud, aga siiani (st need kaks tööpäeva, mis selja taga on) olen hakkama saanud. Jah, muidu poleks ju väga vigagi, ainult et see ruum ei sobi 30-kraadise kuumaga töötamiseks. Varem jahtus meie tuba ööseks maha, nii et hommikulgi oli jahe, aga nüüd enam ei jahtu. Aga olgu, ei taha viriseda selle suve üle, niigi teda vähe.

Tegin vahepeal ka seda kuulsat shuffle testi. Kahe erineva playlistiga (üks oli kogu muusika, mis mul arvutis on, teine koosnes sellistest lugudest, mida ma tihedamini kuulan). Päris kõike siia ei kopeeri, aga tooksin mõned huvitavamad näited.

Where will I get married?
Esimene list andis Elton Johni Empty Gardeni, teine Guns'n'Rosesi Paradise City. Et siis kas tühjas aias või paradiisilinnas.

What is my best friend's theme song?
Teine list andis selle peale Hüääni nutulaulu. Minu meelest läheb laulu sõnum terminiga "parim sõber" natuke vastuollu või mis.

How can I get ahead in life?
Esimene list andis Queeni One visioni. Sobib päris hästi ju.

Will I have a happy life?
Esimene list andis Jääääre Vargapoisi tango. Minu meelest on see lustakas laul, seega peaks vist olema küll õnnelik elu :)

Will I have children?
Esimene list andis Mika Love today. Noh, see ütleb kõik. Teise listiga saadud Die Toten Hoseni Kopf oder Zahl (kull või kiri) jätab asja pigem lahtiseks...

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

Kusjuures minul tuli ka queeni one vision, aga seda küsimuse kohta, et How can I get ahead in life?
A minu arust ei lähe vastuollu see hüääni nutulaul kuidagist. Kui sinu parima sõbra theme songis öeldakse esimese asjana, et mul ei ole sõpra... siis järelikult pole parimat sõpra :P iisi