30. august 2007

Itinädal

See nädal on möödunud itimeeste tähe all.
Esiteks lasi töökaaslasel nädala alguses nett jalga ja ma siis üritasin oma MSNi kontaktides leiduvate itimeeste abil probleemi lahendada. Ei õnnestunud :p Aga probleem polnud mitte selles, et abi oleks ebakvaliteetne olnud, vaid selles et enamasti ei saa selliseid asju neti teel lahendada, vaja läheb ikka füüsilist kohalolekut. Täna siis lõpuks tuligi üks tubli itimees, kes lahendas ära kõik probleemid, mis meie toa arvutitel parasjagu olid ja küsis, et kas on veel midagi (mis oli minu meelest äärmiselt üllatav, sest mulle on jäänud mulje, et nad tavaliselt üritavad selle probleemi, mille pärast neid kutsuti ruttu ära lahendada ja siis võimalikult kähku minema putkata, et keegi millegi uuega neid tüüdata ei jõuaks).
Ja kuna see nädal on juba selline itinädal olnud, siis tüütasin veel ühte itimeest (seega siis kolmas itimees, keda ma sel nädalal MSN-i kaudu tüütasin) oma koduarvuti probleemikestega (ühele sain lahenduse, teine on jällegi müsteeriline probleem nagu ma aru sain).

Kommentaare ei ole: