23. september 2007

Kolmiküritus

Ja sel nädavahetusel siis toimuski kauaoodatud kolmiküritus ehk Maailmaparandaja juubel, Murueide sünnipäev ja VU ametlik ärasaatmise pidu.
Noh, hakkasime siis laupäeva hommikul sõitma Saaremaa poole. Jah, ma tean, oli autovaba päev, aga autos oli ka 5 inimest. Ja mingil veidral põhjusel oli tee täis aeglaseid liiklejaid (alguse statistika tundus eriti hirmutav, lõpuks "pääsesime" siiski 10 auto, 3 bussi ja ühe jalakäijaga), kes mulle ette keerasid/astusid või siis lihtsalt tee peal tigukiirusel liikusid. Aga kohale me jõudsime (väikese ülitäpselt ajastatud peatusega Orissaare lillepoes).
Pidu oli tore. Sai õnnitletud ja kallistatud ja söödud (siinkohal kiitus kõigile kokkadele ja tükeldajatele) ja joodud ja lastud kingisaajatel arvata, kes mida tegi/pani. Mulle tundub, et seekord oli minu asju kõige raskem ära arvata. Aga tundus, et kingisaajad olid muidu kingitustega rahul, mis on alalti kingitegijatele suurim rõõm (minu meelest vähemalt). Ja vaatamata sellele, et Vässu aeg-ajalt kallale kippus, tiksusin mina vist umbes viieni. Siis leidsin, et tuleb ikka magama minna, muidu pole minust täna sõitjat.
Täna hommikul hävitasime järelejäänud sööke (natuke jõudis ka Tartusse minu külmkappi) ning siis tegime väikse külastuse Laisiku korterisse (sest erinevalt minust, ei olnud teised seal käinud). Ma jätkuvalt ei orienteeru eriti hästi autoga Kuressaares, kui tegu pole mõne mulle ammu tuttava trajektooriga... Pärast seda visiiti võtsime suuna Kuivastu poole. Meie suureks üllatuseks ja rõõmuks polnudki pikka praamisaba ja saime ilusti praami peale (Mpsi pettumuseks ilmselt :p). Aga mida jällegi oli, olid tiguliikurid teel (Saaremaal oli neid eriti palju). Kuigi seekord pääsesime kergemalt kui laupäeval, sest skooriks jäi 8 autot (aga viimasele autole, mis Tartus meie ees venis mõtlesime me anda eriauhinda - see on ikkagi midagi ennekuulmatut, kui BMW sul ees linnas 50 tsoonis alla 40km/h-se kiirusega sõidab ja rohkem pidurit kui gaasi vajutab). Üldiselt kujunes tagasisõit meil kohati suht ülemeelikuks... 5 naist kitsas ruumis võrdub igasuguste huvitavate ideede ja naljadega :p

1 kommentaar: