13. september 2007

Lõputa lugu...

Täna oli mul järjekordselt umbes 11-tunnine tööpäev tänu ühe planeeringu avalikule arutelule, mis kell 5 hakkas. Ja tulemus oli täpselt selline nagu ma arvasin - ei jõutud kusagile. Selle sama asja pärast olen ma seal vallas juba 4-5 korda tööpäeva nii mõnegi tunni võrra pikendanud. Lõpptulemus on praktiliselt alati sama - ühed ajavad oma jonni ja teised oma. Ausõna, mina parafraseeriks ühte vanasõna selle jama põhjal nii - naaber on naabrile hunt. Ka vallavanem ütles mulle peale koosoleku lõppu, et noh, sattusite paraja portsu otsa. Sattusin jah, aga konks on selles, et vallavalitsuse võimuses oleks see jama ära lõpetada. Vallavanema püüdlused on muidugi igati õilsad - teha kompromiss, et kõik rahul oleks, aga fakt on see, et ükskõik kuidas see lõpeb (kui üldse kunagi lõpeb), päris rahul kõik ei ole ja mida kauem see venib, seda hullemaks asi läheb. Ja minu ainus soov oleks asjaga ühele poole saada.

1 kommentaar:

Murueit ütles ...

Oi lilleke, ma tean, mida sa tunned. Tegelikult ka! Ja väga hästi veel tean...