1. oktoober 2007

Kes ütles, et jänesed on lollid?

Minu jänes näiteks õppis ära selle, kuidas puuri uks lahti saada. Kui ta hommikul veel istus kenasti puuris kinni, siis õhtul kui ma koju jõudsin, kükitas mu kallis koduloom pliidi kõrval, endal süüdlaslik nägu peas. Ja vähemalt polnud ta seekord nii ülbeks läinud, et oleks koridori läinud või kui oligi, siis tapeeti ta seal närinud ei olnud. Ikkagi hästi kasvatatud :)

Aga nüüd ma pean välja mõtlema mingi mooduse, kuidas see puuri uks kinni panna nii, et Haku seda ise lahti ei saa. Või siis teine võimalus - jätangi ta lahti... Eks näis.

5 kommentaari:

Sooda ütles ...

jah, kes ütles seda?

Unistaja ütles ...

Kui ma õigesti mäletan, oli see mu isa... ja ma usun, et mõningad on veel öelnud, aga kuna ma neid kõiki meelde ei jätnud, siis rohkem nimesid ei nimeta.

Anonüümne ütles ...

Kes teisele nime annab

Anonüümne ütles ...

...see on ristija :P

Sooda ütles ...

No tõesti, öelda, et jänesed on lollid, on sama kitsarinnaline kui öelda, et kogu noorus on hukas, kõik naised on maod ja kõik mehed on sead. Kuigi jah, Mps, Sina sellest viimasest võrdlusest muidugi aru ei saaks...
Ristija, ma ei või...
(arusaamatu eemalduv pomin)