24. oktoober 2007

Üle vaadatud

Eile käisin Sinilinnuga ülevaatusel (märkamatult oli eelmisest juba aasta mööda läinud). Eelmisel aastal öeldi mulle, et üks tagumise numbrilaua tuli ei põle ja tulekustutit võiks lasta kontrollida. Millalgi septembrikuu jooksul jõudsin ma sinnamaale, et see numbrituli sai korda (aga see polnud üldse mitte nii lihtne, et vahetad lihtsalt pirni ära... kuna kruvi oli suht roostes, oli tükk nokitsemist enne kui üldse pirnini pääses... aga minu tubli isa sai sellega hakkama). Eelmine nädal otsustasin lõpuks tulekustuti ka üle vaadata lasta. Ja nii ma siis teatasingi eile, kui ülevaatuse onu küsis, et kas tulekustuti on olemas ja kontrollitud, et just lasin kontrollida. Selle peale teatas onu üllatunud, et oi te olete ette valmistunud... isegi mehed ei valmistu ülevaatuseks ette. No mis seal ikka, ju ma olen siis erand :p Aga seekord tehti märkus, et üks kabariittuli on läbi. Eh, autol võiks ju olla mingisugune tuluke armatuuril, mis näitab, kui mõni pirn läbi on... ma ju autost ise ei näe, et see läbi on. Sellegipoolest sain templikese tehnilisse passi, et ülevaatus läbitud.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

naised!!!

iga omik enne sõitu tuleb tiir ümber autu teha, kapoti all mahlad üle vaadata...kas siis autokoolist ei mäleta muffigi enam??

Anonüümne ütles ...

mu issil on nii tark autu, et tal muudkui aga vilgub see armatuurlaud läbiläinud tulede pärast ja keset suurt suve armastab teatada et suur libeduse oht :)

Anonüümne ütles ...

irw, olid sa jah ette valmistunud ülevaatuseks, kui algul numbrituli ja pärast gabariit ei põlenud :P Elementaarne on enne ülevaatust kõik laternad üle kontrollida, et nii tobeda vea pärast mitte teist korda ülevaatusele minna (meeste puhul on see oht olemas... võrdõiguslikkus :P)

Unistaja ütles ...

Margus, kas sa tõesti üritad mulle praegu selgeks teha, et sina teed igal hommikul enne sõitma hakkamist tiiru ümber auto ja kontrollid kõik asjad üle? Millegipärast ma ei usu seda...

Ja Mps - ma pole veel kuulnud, et kedagi ülevaatuselt selle pärast läbi ei lastaks, et tal mõni pirn läbi on. Selle numbritule korda saamiseni ma jõudsingi tänu sellele, et mulle meenus, et varsti tuleb jälle ülevaatus. Sel aastal mul numbritulega probleemi ei olnud. Ja seda, et ma ette olin valmistunud, ei arvanud mitte mina (mina likvideerisin vaid need puudused, mis eelmine kord välja toodi) vaid see onu, kes ülevaatust tegi.

Anonüümne ütles ...

loomulikult. elementaarne ju. Naised....

Murueit ütles ...

Muhahahaaaaa.....
Hea lugemine reede hommikuks. :D :D
Eriti kommentaarid!!! :D :)))))