21. jaanuar 2009

ee... meem

Maailmaparandaja viskas siis jällegi ühe meemi. Käesoleva meemi reeglid:

1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need. Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).

2. Anna 5-le blogipidajale meemi "teatepulk" edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.

3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemi ulatanud blogi.

Niisiis:
1. Pere Sellega polnud erilisi probleeme, kuna mul on endal ka sama sildike postituste puhul kasutusel ju.
2. Sõprus Sellega polnud ka nagu probleemi - võtsin aga sildiga "pidu" postitused lahti ja valisin sealt ühe välja.
3. Armastus Vat sellega oli tõsine probleem. No ei kirjuta sellistel teemadel. Lõpuks leidsin ühe postituse, kus sõna vähemalt sees leidus :)
4. Iseendast Sellega oli ka natuke keerulisem. Paljudes postitustes on midagi minust, võibolla oleks mõni asjakohasem ka kusagil olnud, aga lihtsalt ei leidnud üles. Aga igal juhul see iseloomustab ka päris hästi.
5. Varia Valdkonna osas ei tekkinud küsimustki - eks ma miskit rohelist ikka siia poetan :) Nii et valisin lõppenud aastast ühe vahva rohelise aktsiooni välja.

Ja nüüd selle meeminduse üks keerulisemaid osasid - edasiloopimine.
Kuna ma loen ainult selliseid blogisid, mille omanikku ma ise ka tunnen, siis piirdun ka kolme meemisaajaga, kui keegi tunneb, et tahaks endale meemikest, siis olge lahked ja võtke.
Mina annan edasi neile:
Saarlanna
Mätta Räpsaja
Lumeuss

Kommentaare ei ole: