5. jaanuar 2009

Tegemist vajavate asjade nimekiri

Uusaastalubadused ma selle nimekirja kohta öelda ei tahaks. Pigem asjad, mida tahaks/oleks vaja teha.

* autole uued kojamehed osta
* need suitsuandurite ülespanemise käigus tekitatud liigsed augud kinni pahteldada
* minna verd andma
* lõpetada vähemalt üks neist raamatutest, mis pooleli on
* ....

Kindlasti oli veel midagi, mis mulle vahepeal pähe tuli, aga kuni pole leiutatud ikkagi sellist seadeldist, mis mu mõtted automaatselt blogisse üle kannaks, jääb ikka mõni asi kirja panemata.

***

Aga midagi uut olen ma sel aastal juba õppinud - õhupallidest vahvate asjade väänamist (ühest õhupallist koera tegemist ja kahest õhupallist lille tegemist). Seda kõike ühel peol, kus olid koos nii suured kui väikesed lapsed ja kõigil oli lõbus.

Kommentaare ei ole: