26. aprill 2007

Üks neist "mõnusatest" päevadest

Nii, täna oli selline urr-päev. Algas kõik juba hommikul kui arvuti otsustas mälupulga peale jälle ennast sulgeda. Noh, seda on ennegi juhtunud, aga seekord otsustas ta taaskäivitudes ekraani settingud paigast lüüa ja esiteks vaatas mulle vastu selline säbruline pilt. Selle sain õnneks korda. Mingi hetk teatas messenger, et ta on leidnud mingi errori ja paneb ennast nüüd kinni. Selle peale veendusin ma, et mina ja arvuti ei ole täna just parimad semud. Ja kõige lõpuks, kui ma pärastlõunal jälle mälupulga arvuti külge panin, otsustas ta üleüldse igasugusest koostööst lahti öelda. Alguses sulges ennast jällegi ja kui tagasi käima läks, ei reageerinud mitte üks asi. Klõpsi hiirega palju tahad, ei funka ja kogu lugu. Ctrl+alt+del-i peale tuli nii 10 min hiljem lõpuks ka task manager ette, aga sellest polnud kah miskit abi. Ja restart ka ei aidanud. Ja kui restart ka ei aita, siis on arvutiga ikka midagi tõsiselt pahasti. Igatahes viidi see arvuti Ordisse garantiiremonti (see osteti märtsi alguses), eks näis, mis saab. Õnneks on meil üks arvuti praegu üle, aga kahjuks on kõik mu kahe viimase kuu töö selles mittetöötavas kastis (no ei jõudnud veel koopiaid teha).

Ja koju tulles avastasin trepikoja seinalt sildi, millel oli kirjas, et täna ja homme meil sooja vett ei ole...

Kommentaare ei ole: