16. aprill 2007

Pauguga või ilma?

Tavaliselt kui lambipirn läbi läheb, siis ta teeb lihtsalt "klõps" kui lampi põlema paned. Just hetk tagasi tuli mul aga kokku puutuda pisut ägedama loomuga hõõglambiga. Vajutan mina lülitit, kui käib pauk ja kilde lendab. Laelambi pirn oli otsustanud ikka sõna otseses mõttes katki minna. See ikka ehmatas korralikult.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:D
Mul supikas juhtus ükskord sama asi:D
Peale seda ei julgenud tükk aega lakke elektrit lasta ja dušši alla läksin ka igaks juhuks... küünlaga:D
Väga romantiline pesemine oli:D

Unistaja ütles ...

Päris küünlakasutusele ma üle minema ei pea, kuna sellel laelampil on kokku kolm pirni küljes ja ülejäänud kaks on siiani ühes tükis püsinud. Katkise pirni sokli väljaõngitsemise saaga seisab mul aga veel ees, sest ma pole siiani valges koju jõudnud, aga laelampi ma selle tegevuse ajal ju põlema panna ei saa...