9. aprill 2007

Päikest!

Vaatamata sellele, et täna polnud neid plusskraade just üleliia palju, oli täna ikkagi piisavalt ilus ilm, et mitte töölt otse koju sõita. Nii ma siis otsustasingi natuke poodides kolada. Järjekordselt tuli tõdeda, et ega ikka ei ole küll nii, et lähed poodi ja ostad ükskõik mida. Seekord pidin spordipoodide kaubavalikus pettuma.
Õnneks minu poodides kolamine täiesti asjatu ka ei olnud, sest mul oli muudki vaja. Nimelt sain nädalavahetusel oma hambaarstist sugulaselt soovituse hakata kasutama ühte vene hambapastat, mida Koduekstras müüakse. Noh, seda õnneks oli. Ma pidin küll tükk aega otsima, sest nad on selle poe ju ümber paigutanud (ma pole seal ka hirmammu käinud muidugi). Ja kuna ma juba Zeppelinis olin, siis mõtlesin, et lähen vaatan selle hüper-super-dupermaxima ka üle. Njaa... ruumi oli seal tõesti täitsa normaalse poe moodi. Kaupa paistis kah päris palju. Kusjuures isegi seda sama hambapastat, mille ma just ülakorruselt ostnud olin, oli ka seal müügil (teistsuguses pakendis küll, aga siiski samanimeline pasta). Lõpuks mõtlesin, et ostaks kala. Seal oli täitsa suur valik igasuguseid kalu. Valisin siis ühe välja, küsisin tüki (müüja oli kusjuures täitsa eestlane ja sõbralik). Sain kauba kätte ja jäin veel sinna leti juurde passima ja vahtisin vaeseid vähikesi, kes seal leti peal olid, kui äkki müüja uuesti minu poole pöördus ja küsis, et mis sildi ta sinna kala peale pani. Selgus, et ta oli kogemata vale asja pannud. Aga kuna ma olin veel leti juures, sai ta selle ära vahetada (see, mille ta alguses pani, oli muidugi tükk maad odavam - siit moraal: kui oled oma asja kätte saanud, ära jää leti juurde vahtima :P). Kassas enam nii sõbralik müüja ei olnud. Kuid siiski peab mainima, et see pood jättis ikkagi tükk maad etema mulje kui see Maxima, mis mul maja juures on (toda poodi külastan vaid häda sunnil).

Ükspäev kui ma YouTube'ist Juanese laule otsisin (hakkas teine järsku kummitama), leidsin päris huvitava asja - Johnny Deppi piltidest, intervjuudest ja rollidest kokku pandud videolõiguke, millele mängib taustaks Juanese ja Nelly Furtado Fotografia (hästi ilus laul). Sinna olid kokku kogutud vist kõik tema erinevad imagod. Tuleb tunnistada, et lühikeste juustega piltidel on vähemalt pool tema võlust minu jaoks kadunud. Ja prillidega näeb ta liiga ontlik välja ning ei anna taas seda efekti välja, mis avaldub suurepäraselt kasvõi Kariibi mere piraatides. Aga õnneks oli seal pilte-videolõike ka minu maitsele :D

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

a kõik juhtivad hambaarstid pidid ju colgate´i soovitama või oli see blend-a-med???

tujukas ütles ...

tahaks ka teada millist head hambapastat sa ostsid?:)

Unistaja ütles ...

Kusjuures seesama sugulane ütles, et Colgate'i ei tohi mingil juhul kasutada. Seal pidi olema mingeid aineid liiga palju vms (kusagil olla artikkel ilmunud). Aga mina ostsin žemtšugi nimelist hambapastat. Kuna pole jõudnud seda veel õieti katsetada, siis ei saa hetkel kinnitada ega ümber lükata antud pasta headust, aga kui mingeid märgatavaid tulemusi on, annan teada (mul nimelt on tundlikud hambad ja see pidavat nende vastu väga hästi aitama).